Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
пропорційного зменшення ціни;
повернення коштів;
безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Гарантійне обслуговування або заміна здійснюється тільки при наявності наступних документів:
акт виконаних робіт на встановлення запчастини;
сертифікат відповідності сервісу даному виду робіт;
чек, підтверджуючий оплату послуг по встановленню.
Акт виконаних робіт повинен включати наступні дані:
VIN транспортного засобу;
номер машини, марка і тип двигуна;
вартість робіт по встановленню запчастини.
Text element